Långfärds......skridskor.

Har nu mått lite dåligt hela natten,
Gjorde ju en Alex Ferguson på Termosen, en hårtork.
Hoppas att jag blir förlåten.
Ska se om jag inte kan hitta något åt honom till torsdagsträningen så vi kan lägga detta bakom oss och gå vidare in mot en ljusare och gladare framtid tillsammans han och jag.

Ett bra avslut på förra inlägget och denna IKEA bag måste ju bara hyllas över molnen, vad hade man gjort utan den?! Fråga den skäggige för han verkar ha koll på det mesta, och har inte de så är Wikipedia inte många fingertryck ifrån på hans extremt lilla telefon.

Nu är det frukost dags sen Hondan hem till höglandet och frugan och framförallt sängen!

En sak till, vi måste hitta glädjen grabbar, det är den som hjälper oss övervinna det svåra!

Ne nu måste jag faktiskt dra, har precis blivit inhyrd som lyftkran ett par timmar av ett par grabbar som ska resa en spannmålssilo.

Tja!


Kommentarer
Postat av: termosen

jag ber också om förlåtelse för att jag seglade iväg och du ska inte behöva ta med nåt jag tror på en ljusare framtid i alla fall mvh termosen

2010-10-27 @ 16:35:21
Postat av: stresset

lägg upp ya inlägget Xperten!! annars så får vi fan byta namn på dej!



hehe



puss

2010-10-29 @ 02:54:07
Postat av: stresset igen

va fina ni blev i tidningen förresten!

jätte söta...

2010-10-29 @ 02:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0